An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic – Filip Šajty
Filip Šajty
Master's thesis
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Analytické zkoumání významu marketingového mixu pro produkty péče o prádlo v České republice
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá vliv prvků marketingového mixu na rozhodování zákazníků o nákupu pracích prostředků v České republice. Výzkum zkoumá dynamiku globálního a českého trhu péče o prádlo, klade důraz na digitální transformaci trhu pracích prostředků a udržitelné iniciativy zavedené lídrami na trhu. Studie využila conjoint analýzu k hodnocení důležitosti a dopadu prvků marketingového mixu a jejich …moreAbstract:
This diploma thesis examines the influence of marketing mix elements on customers' purchasing decisions for laundry care products in the Czech Republic. The research explores the dynamics of the global and Czech laundry care markets, emphasizing the digital transformation of the industry and sustainable initiatives introduced by major manufacturers. The study employed choice-based conjoint analysis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93405
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Viktoria Slívová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAJTY, Filip. \textit{An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jf4iz4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Theses on a related topic
-
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Adam Vávra -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová