Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti – Nikola STAŇKOVÁ
Nikola STAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti
Advertising and its impact on the customer in current society
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou, chápáním a ovlivňováním reklamy. Práce je rozdělena na dva celky teoretický a praktický. Teoretická část popisuje, čeho je reklama součástí, tzn., zaobírá se otázkou marketingu, jeho definicí a historií. Přes marketingový mix se práce dostává k propagaci v marketingu a posléze k samotné reklamě. Tento sektor popisuje její historii, způsoby, prvky a druhy reklamy …víceAbstract:
Bachelor´s work deals with the issue, understanding and influence of advertising. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes what is included in advertising, ie., it is concerned with question of marketing, its definition and history. Despite the marketing mix is getting to work in marketing promotion and then the advertising itself. This sector describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAŇKOVÁ, Nikola. \textit{Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jf67sh/.
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Nikola. Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč