Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí mladšího školního věku s vývojovou dysfázií – Bc. Anita Kárová
Bc. Anita Kárová
Bakalářská práce
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
The development of lexical-semantic language level in children with developmental dysphasia at early scool age
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí mladšího školního věku, jimž byla diagnostikována vývojová dysfázie. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola se věnuje komunikaci, jazykovým rovinám a vývoji dítěte v mladším školním věku. Druhá kapitola se zabývá vymezením, terminologií a klasifikací vývojové dysfázie, dále její etiologií …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of lexical-semantic language level in children with developmental dysphasia at early school age. The theoretical part is devided into two chapters. The first chapter gives attention to communication, language levels and the development of a child at early school age. The second chapter focuses on definition, terminology and classification of developmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nfgp4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Tereza Křenová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Simona Knopová