Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Markéta Bartoníčková
Markéta Bartoníčková
Bakalářská práce
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer preference of generation Y and Z within business concept of Fair trade in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocení preferencí spotřebitelů ve věku od 15-42 let při nákupu fair trade produktů na území České republiky. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V práci jsou vysvětleny základní pojmy a definice, které vedou k pochopení daného tématu. K naplnění cíle, byla použita metoda dotazníkového šetření. V teoretické části, která vychází ze sběru, studia a následné …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the evaluation of the preferences of consumers aged 15-42 when purchasing fair trade products in the Czech Republic. The work is divided into a theoretical and a practical part. The thesis explains basic concepts and definitions that lead to an understanding of the given topic. To fulfill the goal, a questionnaire survey method was used. In the theoretical part, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Markéta Beranová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTONÍČKOVÁ, Markéta. \textit{Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/jf9hgk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová
Název
Vložil
Vloženo
Práva