Subjektivní vnímání rodinného výchovného stylu a prožívaná autonomie v období mladší dospělosti – Mgr. et Mgr. Michaela Píšková
Mgr. et Mgr. Michaela Píšková
Bakalářská práce
Subjektivní vnímání rodinného výchovného stylu a prožívaná autonomie v období mladší dospělosti
Subjective perception of parental educational style and experienced autonomy in early adulthood
Anotace:
Cílem této práce je hlubší porozumění možným souvislostem mezi subjektivně vnímaným rodinným výchovným stylem a prožívanou mírou autonomie v období mladší dospělosti. Studie je založena na principech kvalitativního výzkumu. Výzkumný soubor tvořilo osm respondentů ve věku 21-25 let. Data byla získána prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s respondenty, v rámci nichž byl zjišťován subjektivně …víceAbstract:
The aim of this study is to better understand potential connections between subjectively perceived parental educational style and experienced autonomy in early adulthood. This study is based on the principles of qualitative research. The sample was represented by eight respondents at the age of 21-25. The data were collected by means of semi-structured interviews with respondents; these interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bblx4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÍŠKOVÁ, Michaela. \textit{Subjektivní vnímání rodinného výchovného stylu a prožívaná autonomie v období mladší dospělosti}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/jfb16d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy
Petra Varaďová -
Impostor fenomén v souvislosti s výchovnými styly v období vynořující se dospělosti
Johanka Laudová -
Charakteristiky vynořující se dospělosti: Mezigenerační porovnání
Kristýna Lázňovská -
Osobní hodnoty v souvislostech stylů výchovy u lidí ve vynořující se dospělosti
Adéla MAKAJOVÁ -
Spokojenost v partnerství v závislosti na attachmentu v období vynořující se dospělosti
Katharina Kočí -
Vnímání nevěry u žen v období vynořující se dospělosti; souvislost s emočním poutem k předchozímu partnerovi, citovou vazbou a sebehodnocením
Petra Zemánková -
Kvalitativní výzkum kritických momentů manažerské praxe v kontextu existenciálních přístupů k seberozvoji
Michal MÜLLER -
Souvislost autonomie a časové perspektivy v období vynořující se dospělosti
Tereza Keřkovská