Mgr. et Mgr. Michaela Píšková

Bakalářská práce

Subjektivní vnímání rodinného výchovného stylu a prožívaná autonomie v období mladší dospělosti

Subjective perception of parental educational style and experienced autonomy in early adulthood
Anotace:
Cílem této práce je hlubší porozumění možným souvislostem mezi subjektivně vnímaným rodinným výchovným stylem a prožívanou mírou autonomie v období mladší dospělosti. Studie je založena na principech kvalitativního výzkumu. Výzkumný soubor tvořilo osm respondentů ve věku 21-25 let. Data byla získána prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s respondenty, v rámci nichž byl zjišťován subjektivně …více
Abstract:
The aim of this study is to better understand potential connections between subjectively perceived parental educational style and experienced autonomy in early adulthood. This study is based on the principles of qualitative research. The sample was represented by eight respondents at the age of 21-25. The data were collected by means of semi-structured interviews with respondents; these interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií