Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy – Havlíková Havlíková
Havlíková Havlíková
Bakalářská práce
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
The impact of the COVID-19 pandemic on the shopping behavior of customers of a selected company
Anotace:
Pandemie COVID-19 zasáhla všechny obory lidské činnosti. Z toho důvodu docházelo u lidí ke změnám zavedených zvyklostí. Předmětem zpracování závěrečné práce je zkoumání změn nákupního chování spotřebitele během pandemie COVID-19. První část závěrečné práce je věnována literární rešerši a následné syntéze poznatků o nákupním chování spotřebitele, typech a projevech krizových situací. Ve druhé části …víceAbstract:
The COVID-19 pandemic has affected wide range of human’s activities. As a result, people’s daily routine has changed. The final work examines changes in consumer shopping behavior during the COVID-19 pandemic. This final work begins with literary research and a synthesis of knowledge, based on consumer behavior, types and manifestations of crisis situations. The results of the questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bmk0o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran -
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Tereza Černá -
Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie
Petra Hůlková