Havlíková Havlíková

Bakalářská práce

Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy

The impact of the COVID-19 pandemic on the shopping behavior of customers of a selected company
Anotace:
Pandemie COVID-19 zasáhla všechny obory lidské činnosti. Z toho důvodu docházelo u lidí ke změnám zavedených zvyklostí. Předmětem zpracování závěrečné práce je zkoumání změn nákupního chování spotřebitele během pandemie COVID-19. První část závěrečné práce je věnována literární rešerši a následné syntéze poznatků o nákupním chování spotřebitele, typech a projevech krizových situací. Ve druhé části …více
Abstract:
The COVID-19 pandemic has affected wide range of human’s activities. As a result, people’s daily routine has changed. The final work examines changes in consumer shopping behavior during the COVID-19 pandemic. This final work begins with literary research and a synthesis of knowledge, based on consumer behavior, types and manifestations of crisis situations. The results of the questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku