Bc. Michael Hanuš

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného podniku a na základě těchto poznatků vypracovat návrhy na zlepšení. První kapitola se zaměřuje na základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis podniku a třetí na analýzu stávajícího marketingového mixu. Ve čtvrté kapitole jsou prezentovány návrhy a doporučení ke zlepšení současného …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected company and, based on these findings, to develop suggestions for improvement. The first chapter focuses on the basic concepts of marketing and the marketing mix. The second chapter focuses on the description of the company and the third on the analysis of the existing marketing mix. The fourth chapter presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l3gd8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Neděla, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management