Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Michael Hanuš
Bc. Michael Hanuš
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného podniku a na základě těchto poznatků vypracovat návrhy na zlepšení. První kapitola se zaměřuje na základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis podniku a třetí na analýzu stávajícího marketingového mixu. Ve čtvrté kapitole jsou prezentovány návrhy a doporučení ke zlepšení současného …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected company and, based on these findings, to develop suggestions for improvement. The first chapter focuses on the basic concepts of marketing and the marketing mix. The second chapter focuses on the description of the company and the third on the analysis of the existing marketing mix. The fourth chapter presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l3gd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Neděla, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič