Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike – Bc. Juraj POBJECKÝ
Bc. Juraj POBJECKÝ
Diplomová práce
Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike
Brand, Digital Branding and Campaign Proposal for Nike
Anotace:
Práca pojednáva o značke, jej vývoji, funkciách, zásadách budovania, hodnote, analýze a spôsobe merania. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie teoretického rámca problematiky značky a jej vplyvu. Súčasťou práce je pomenovanie zmien v budovaní značky príchodom digitálnych médií a technológií. Rešerš poznatkov je aplikovaný pri analýze pre značku Nike, bližšie produktovej rade Nike Sportswear. Na základe …víceAbstract:
The work deals with the brand, its development, functions, principles of brand building, value analysis and measurement. The theoretical part is focused in the theoretical frame-work of brand issues and its impact. The scope of work is based in the identification of changes in brand building caused by spreading digital media technologies. Findings are applied in the analysis of the Nike, specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POBJECKÝ, Juraj. Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budovanie značky v oblasti ručnej výroby módnych doplnkov
Veronika Jarošová -
Budovanie novej značky v obore odevného priemyslu
Henrieta Privarčáková -
Budovanie značky Univerzity Palackého v Olomouci
Lucia ŠEVČÍKOVÁ -
Budovanie značky DONGFENG
Samuel Prezbruch -
Budovanie lovebrandu v 21. Storočí – ako vybudovať zo značky lovebrand
Nina Fűrješová -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Inovace NIKE, Inc. jako příležitost k obchodnímu úspěchu
Marie Malkrabová