The language of business-related blogs – Veronika ANDRLOVÁ
Veronika ANDRLOVÁ
Bakalářská práce
The language of business-related blogs
The language of business-related blogs
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of business-related blogs. The theoretical part deals with blogs, their discourse and characteristics but also more detailed information about economic blogs. Following chapter deals with characteristics of Business English but also business correspondence. The last chapter focuses on the methodology that stem from the works of M. A. K. Halliday. The practical …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou anglických internetových blogů, které se věnují podnikání. Teoretická část práce se nejprve obecně zabývá blogy, jejich charakteristikou a jazykem ale věnuje se také bližší specifikaci ekonomických blogů. Následující kapitola se věnuje bližší charakteristice obchodní angličtiny ale také anglické obchodní korespondence. Poslední kapitola se věnuje metodologii …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANDRLOVÁ, Veronika. The language of business-related blogs. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
České blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Veronika Velcerová -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Občanská žurnalistika, blogy a faktory objektivity, expresivity a persvaze
Stanislav BUČEK -
České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Anežka Javorská -
Blogy a stylistické aspekty výstavby textu
Jarmil Vepřek