Petra Blumová

Bachelor's thesis

Úloha marketingového auditu v podniku

The Role of Marketing Audit in a SME
Abstract:
Marketingový audit je důkladné přezkoumání účinnosti marketingových aktivit podniku, které může odvrátit potencionální riziko problémů v budoucnosti. Cílem této práce je provedení marketingového auditu na základě literární rešerše oborových teorií, který ověřuje konkrétní aktivity vybraného podniku a nabízí nápravu odhalených zjištění. Literární rešerše se zabývá přehledem poznatků současné literatury …more
Abstract:
A marketing audit is a thorough review of the business's marketing activity, which can avert the potential risk of future problems. The aim of this work is to carry out a marketing audit based on a literary research of field theories, which verifies the specific activities of the selected company and offers the remedy of discovered findings. The literary research deals with an overview of the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Josef Palán, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS