Petra Blumová

Bakalářská práce

Úloha marketingového auditu v podniku

The Role of Marketing Audit in a SME
Anotace:
Marketingový audit je důkladné přezkoumání účinnosti marketingových aktivit podniku, které může odvrátit potencionální riziko problémů v budoucnosti. Cílem této práce je provedení marketingového auditu na základě literární rešerše oborových teorií, který ověřuje konkrétní aktivity vybraného podniku a nabízí nápravu odhalených zjištění. Literární rešerše se zabývá přehledem poznatků současné literatury …více
Abstract:
A marketing audit is a thorough review of the business's marketing activity, which can avert the potential risk of future problems. The aim of this work is to carry out a marketing audit based on a literary research of field theories, which verifies the specific activities of the selected company and offers the remedy of discovered findings. The literary research deals with an overview of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku