Michaela Procházková

Diplomová práce

Kreativní potenciál veřejného prostranství měst a jeho využití v městském marketingu

Creative potential of the urban area and its use in urban marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá veřejným prostranstvím a jeho úlohou v městském marketingu při budování image města. Cílem práce je identifikace faktorů, jež se řadí do kreativního potenciálu veřejného prostranství. Práce se dále zaměřuje na možné využití kreativního potenciálu veřejného prostranství pro budování image města. V rámci práce bude pracováno s pojmy jako je veřejné prostranství / veřejný prostor …více
Abstract:
This diploma thesis deals with public space and its use in urban marketing and image construction process. The aim is to identify factors of creative potential of public spaces. The thesis is then focused on possible using of creative potential of public space for city image construction. In the context of this text will be included the terms like public space, development potential, innovation, creativity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: Jana Krbová
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79239