Adéla KLUDKOVÁ
Bachelor's thesis
Logo
Logo
Anotácia:
Mým hlavním cílem bylo vytvořit zcela nové a funkční logo pro Střední odbornou školu Třineckých železáren v Třinci. Nezbytnou součástí loga, jako takového, je samozřejmě příručka, jak s ním zacházet, která se nazývá grafický manuál. V tomto přehledném manuálu jsou nejen obsaženy popisy, jak logo využívat, ale také jsem zde pracovala na nové přestavbě interiéru i exteriéru budovy školy. K nahlédnutí …viacAbstract:
My main goal was create entirely new and functional logo for the Secondary School Třineckých železáren in Třinec. The essential part of the logo, is of course a handbook, showing how to use the logo called graphic manual. Inside of this clearly arranged manual, there are not only descriptions, showing how to use the logo, but also a concept of the reconstruction of interior and exterior of the school …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zverejniť od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedúci: Roman Witasek, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUDKOVÁ, Adéla. Logo. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-vv-vv-12
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací projektů v oblasti vizuálního stylu firem, institucí, organizací, 2. Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním motion grafiky ve ztvárnění vizuálního stylu.
Štěpánka ŠVARCOVÁ -
Počítačová grafika pro podporu firemního marketingu
David Doškář -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Vizuální identity českých měst a jejich využití v praxi
Petr Markulček -
Budování grafické identity firmy
Milan Kaska -
Návrh vizuální identity pro oddíl Karate Bakov nad Jizerou
Eliška Vavřenová -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov