David Doškář

Bakalářská práce

Počítačová grafika pro podporu firemního marketingu

Computer Design as a Support of Corporate Marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podpora marketingových prostředků pomocí počítačové grafiky. V první části práce definuje pojem počítačová grafika, její možné formy a důležité aspekty počítačové grafiky. V další části tato práce analyzuje marketingové strategie a komunikaci firmy a popisuje proces marketingového vývoje produktu a jeho uvedení na trh. V další části se práce zaměřuje na tvorbu marketingové …více
Abstract:
The present thesis objective is to strike the relevance of marketing resources while using specific computer graphic. In its first chapter, the thesis defines computer graphic concept, its possible forms as well as the importance of computer graphic aspects. Following chapter provides the field analyses of company's marketing strategy and communication and describes the marketing process of product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Žižka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Doškář, David. Počítačová grafika pro podporu firemního marketingu. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika