Tvorba marketingové strategie pro podnik – Bc. Daniel Dvořák
Bc. Daniel Dvořák
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Creation of marketing strategy for company
Anotace:
Práce je zaměřena na návrh marketingové strategie stavební firmy. Na základě analýzy SWOT, GE a marketingového mixu, bude proveden návrh nové strategie. Primárním cílem navržené strategie bude vymezení pozice stavební firmy střední velikosti na současném trhu stavebních prací.Abstract:
The thesis is aimed at the suggestion of a marketing strategy of a building company. The suggestion of the new strategy will be based on the SWOT analysis, the GE analysis and the marketing mix. The principal aim of the suggested strategy will be the definition of the position of the medium-sized building company on the current market of building works.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/i4vps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Čížek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Denisa Vomáčková -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová