Michal Richtář

Disertační práce

Funkční bezpečnost vybraného systému silničního vozidla

Functional safety of selected road vehicle system
Anotace:
Obsahem této disertační práce je problematika funkční bezpečnosti v oblasti silničních vozidel, zvláště pak využití vhodných metod, postupů a modelů, v návaznosti na novou situaci spojenou se zaváděním nových norem. Práce byla zaměřena na návrh vhodných postupů a využití kvalitativní a kvantitativní analýzy spolehlivosti vybraných systémů silničních vozidel, jež významně ovlivňují bezpečnost silničního …více
Abstract:
This thesis deals with the functional safety of road vehicles, especially the utilization of appropriate methods, procedures and models, in response to the new situation, coupled with the introduction of new standards. The thesis was focused on the design of appropriate procedures and the utilization of qualitative and quantitative reliability analysis of motor vehicles selected systems, which significantly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Ivana Olivková
  • Oponent: Jiří Stodola, Milan Lánský, Rostislav Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava