Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy – Bc. Nikol RUSNOKOVÁ
Bc. Nikol RUSNOKOVÁ
Diplomová práce
Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy
Modern Method of Teaching Mathematics for the 7th Grade of Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá moderními formami výuky matematiky pro 7. třídu základní školy. V úvodní části vysvětluji rozdíl mezi transmisivním a konstruktivistickým pojetím výuky. Dále se zabývám aktivizujícími výukovými metodami a jejich rozdělením a použitím těchto metod a informačních technologií při výuce. V další části charakterizuji obsah učiva matematiky v 7. ročníku základní školy. K jednotlivým …víceAbstract:
The thesis deals with modern forms of teaching mathematics for the 7th grade of primary school. In the introductory part I explain the difference between the transmissive and constructivist conceptions of teaching. Then I discuss activating teaching methods and their distribution and the use of these methods and information technology in teaching. In the next section, I characterize the content of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUSNOKOVÁ, Nikol. Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
Michaela Kuklová -
Použití eduScrum® v předmětu Informační a komunikační technologie
Marek Březina -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2022