Konkurenceschopnost malých a středních podniků – Roman Hubálek
Roman Hubálek
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost malých a středních podniků
Analýza konkrétního podniku z pohledu konkurenceschopnosti
Competitiveness of small and medium-sized enterprises
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat konkurenceschopnost konkrétního podniku. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou popisovány malé a střední podniky, jejich význam, výhody, nevýhody, možnosti financování atd. Dále se v této části zabývám analýzou vnitřního a vnějšího okolí podniku a dalšími vlivy, které mohou na MSP působit. V praktické části je prováděna aplikace těchto …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the competitiveness of the specific firm. The work is divided into two main parts. In the theoretical part there are described small and medium-sized enterprises, their importance, advantages, disadvantages, financing options, etc. In addition, this section deals with the analysis of internal and external business environment and other factors that may …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Marcela Sokolová
- Oponent: Hana Mohelská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg -
Analýza vnitřního prostředí v provozních prostorách metra
Jiří Haščyn