Tereza KUČKOVÁ

Bakalářská práce

Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava

Students as a Target Group of Promotion of Silesian Theatre Opava
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingu kultury. Druhá část se soustředí na stu-denty žijící či studující v Opavě, na jejich názory na divadlo obecně a také konkrétně na Slezské divadlo Opava a jeho propagaci. Cílem této práce je zjistit, jak studenti propagaci divadla vnímají.
Abstract:
This bachelor thesis deals with an art marketing theory. The second part focuses on stu-dents who live or study in Opava, on their opinions about theatre generally and also spe-cifically about Silesian theatre Opava and its promotion. The main goal of this thesis is to find out how student perceive the promotion of the theatre.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČKOVÁ, Tereza. Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace