Maria Samatova

Bakalářská práce

Vytváření hodnotové nabídky pro klienty hostelu

Creating a customer value proposition for hostel clients.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá terminologií pojmů “hodnotová nabídka“ s manažerského, psychologického a sociálního pohledu. Teoretická část zahrnuje především historický vývoj pojmu a vymezení dalších základních pojmů týkajících se tématu práce. Cílem bakalářské práce je studium rozdílů v motivech výběru hostelů dvou skupin na základě finanční situace skupin a tvorba hodnotové nabídky a doporučení …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with terminology of terms " value proposition" with managerial, psychological and social view. The theoretical part includes mainly the historical development of the term and the definition of other basic concepts related to the topic of work. The aim of the bachelor thesis is to study the differences in the motives for the selection of hostels of two groups based on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Alois Surynek
  • Oponent: Karel Čada

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77434

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management