Reflexe rodičů na portfolio dítěte v mateřské škole – Alena Pospíšilová
Alena Pospíšilová
Bakalářská práce
Reflexe rodičů na portfolio dítěte v mateřské škole
Parents reflection on the childs portfolio in nursey school
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zaměřuje na vymezení teoretických východisek týkajících se tvorby portfolia, jeho náležitostí, i na zapojení rodičů do jeho tvorby. Popisuje rovněž jednotlivé aktéry, kteří se na tvorbě portfolia podílejí. Hlavní cílem výzkumu bylo zjistit, jaká je reflexe rodičů na portfolio jejich dítěte v mateřské škole. Pod termínem reflexe …víceAbstract:
This bachelor thesis has a theoretical-empiric character. The theoretical part focuses on the theory related to creating a portfolio, its components, but also on involvement of parents in its development It also describes the individual actors, who was involved in the creation of a portfolio. The main aim of the research was to determine what is the reflection of parents on the portfolio of their child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pospíšilová, Alena. Reflexe rodičů na portfolio dítěte v mateřské škole. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Participace rodičů dětí při hudebních aktivitách v mateřské škole
Lenka Dokoupilová -
Předškolní vzdělávání v běžné a alternativní mateřské škole a participace rodiny na její činnosti
Petra Kůstková -
Participace rodičů na přípravě dítěte na vstup do základní školy
Lucie Jelínková -
Kvalitativní sonda: Rodiče jako hlavní aktéři rozhodování o odkladu školní docházky
Markéta Jelínková -
Rodič jako aktér při vstupu dítěte do mateřské školy
Vendula KOLÁŘOVÁ -
Rodič jako aktér domácí přípravy na vyučování
Barbora Petrů Puhrová -
RODIČE JAKO AKTÉŘI PEDAGOGICKÉ PRÁCE ŠKOLY
Bronislava KARAFIÁTOVÁ -
Rodiče jako aktéři pedagogické práce SZUŠ D-MUSIC s.r.o. Kroměříž, pobočka Chropyně
Ivo NOVOTNÝ