Sylvie Mynaříková

Bakalářská práce

Mezinárodní marketing České republiky v cestovním ruchu

International Tourism Marketing of Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce Mezinárodní marketing České republiky v cestovním ruchu si klade za cíl zmapovat problematiku propagace v cestovním ruchu. Popisuje marketing a propagaci obecně. Zaměřuje se na činnost subjektů působících v cestovním ruchu v České republice. Ukazuje na konkrétní a moderní způsoby propagace v dnešní době. V závěrečné části navrhuje nový způsob propagace České republiky se zapojením …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB88

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
  • Vedoucí: Alexandr Gregar
  • Oponent: Jiří Štyrský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv