Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti) – Ing. Václav DANĚK
Ing. Václav DANĚK
Bakalářská práce
Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)
Advertising in Magazines (Comparison of the 1930s and Present Time)
Anotace:
Ambicí teoretické části bakalářské práce je popsat požadavky, které měli plnit tvůrci tiskové reklamy ve 30. letech minulého století, a které mají plnit tvůrci tiskové reklamy sou-časné. Praktickou část bakalářské práce tvoří příklady realizace reklamních sdělení v časopi-sech z 30. let minulého století a současných, jejich srovnání.Abstract:
The theoretical chapter of the bachelor tries to describe requests asked from newspapers advertising creators in the thirties of 20th century and which should be met by the contemporary newspapers advertising creators. The analytical chapter of the bachelor work is made of advertisement examples released in magazines in the thirties of the last cen-tury and their comparison with the contemporary ones …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10652
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DANĚK, Václav. Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti). Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Copywriting jako forma reklamy
Květoslava LIŠKOVÁ -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Argumentační strategie v reklamě jako formy využívané komunikátorem k přesvědčování spotřebitelů
Marcela Lundáková -
Bodypainting jako forma užití lidského těla v umění
Kateřina Jedličková -
Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby
Daniel Kučera -
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Kristýna Pelánková