Ing. Václav DANĚK

Bachelor's thesis

Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)

Advertising in Magazines (Comparison of the 1930s and Present Time)
Abstract:
Ambicí teoretické části bakalářské práce je popsat požadavky, které měli plnit tvůrci tiskové reklamy ve 30. letech minulého století, a které mají plnit tvůrci tiskové reklamy sou-časné. Praktickou část bakalářské práce tvoří příklady realizace reklamních sdělení v časopi-sech z 30. let minulého století a současných, jejich srovnání.
Abstract:
The theoretical chapter of the bachelor tries to describe requests asked from newspapers advertising creators in the thirties of 20th century and which should be met by the contemporary newspapers advertising creators. The analytical chapter of the bachelor work is made of advertisement examples released in magazines in the thirties of the last cen-tury and their comparison with the contemporary ones …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier: 10652

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DANĚK, Václav. Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti). Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.