Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti) – Ing. Václav DANĚK
Ing. Václav DANĚK
Bachelor's thesis
Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)
Advertising in Magazines (Comparison of the 1930s and Present Time)
Abstract:
Ambicí teoretické části bakalářské práce je popsat požadavky, které měli plnit tvůrci tiskové reklamy ve 30. letech minulého století, a které mají plnit tvůrci tiskové reklamy sou-časné. Praktickou část bakalářské práce tvoří příklady realizace reklamních sdělení v časopi-sech z 30. let minulého století a současných, jejich srovnání.Abstract:
The theoretical chapter of the bachelor tries to describe requests asked from newspapers advertising creators in the thirties of 20th century and which should be met by the contemporary newspapers advertising creators. The analytical chapter of the bachelor work is made of advertisement examples released in magazines in the thirties of the last cen-tury and their comparison with the contemporary ones …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
10652
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DANĚK, Václav. \textit{Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/jho663/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DANĚK, Václav. Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti). Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Copywriting jako forma reklamy
Květoslava LIŠKOVÁ -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Argumentační strategie v reklamě jako formy využívané komunikátorem k přesvědčování spotřebitelů
Marcela Lundáková -
Bodypainting jako forma užití lidského těla v umění
Kateřina Jedličková -
Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby
Daniel Kučera -
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Kristýna Pelánková