Evaluation of Marketing Communication in a selected hotel – Joyce Zýková
Joyce Zýková
Bakalářská práce
Evaluation of Marketing Communication in a selected hotel
Abstract:
This thesis is focused on evaluation of the individual tools of marketing communication in hotel IBIS Praha Mala Strana. The first part of the thesis contains a summary of theoretical background and detailed description and explanation of basic terms such as marketing, marketing mix or marketing communication. Further there are introduced diverse types of the analysis of environment, i.e. SWOT analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko
Název
Vložil
Vloženo
Práva