Anna Kučinová

Diplomová práce

Aplikácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v rámci vytvorenej tematickej trasy v SR a v ČR

Aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace v rámci vytvořené tematické trasy v SR a v ČR
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo aplikovat vybrané nástroje marketingové komunikace při propagaci a distribuci produktu cestovního ruchu. Produkt cestovního ruchu představují tematické trasy v ČR a SR, spojující atraktivity spojené s významnými osobnostmi ruské historie. V úvodní části je představen význam a charakteristika marketingu v rozvoji cestovního ruchu destinací. V následujících kapitolách je charakterizována …více
Abstract:
The main objective of the master´s thesis was to apply selected tools of marketing communication in promotion and distribution of the tourism product - thematic routes in the Czech Republic and Slovakia, connecting attractions associated with important personalities of Russian history. In the first chapter, the importance and characteristics of marketing in the development of tourism destinations are …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce bolo aplikovať vybrané nástroje marketingovej komunikácie pri propagácii a distribúcii produktu cestovného ruchu. Produkt cestovného ruchu predstavujú tematické trasy v ČR a SR, spájajúce atraktivity spojené s významnými osobnosťami ruskej histórie. V úvodnej časti je predstavený význam a charakteristika marketingu v rozvoji cestovného ruchu destinácií. V nasledujúcich kapitolách …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71742