Bc. Maroš Broškovič

Diplomová práce

Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku

Customer satisfaction and business performance
Abstract:
Customer satisfaction is one of the key factors, thanks to which the company can achieve an increase in financial value, performance itself but also in the performance of products or services. The diploma the-sis deals with customer satisfaction and business performance, its analysis and evaluation of individual concepts in a selected company and their interrelationship. The diploma thesis is divided …více
Abstract:
Spokojnosť zákazníka je jedným z kľúčových faktorov vďaka, ktorému môže podnik dosiahnuť zvýšenie finančnej hodnoty, samotnej výkon-nosti ale aj výkonnosti produktov alebo služieb. Diplomová práca sa venuje spokojnosti zákazníka a výkonnosti podniku, analýze a vyhod-notení jednotlivých pojmov vo vybranom podniku a ich vzájomnej väz-be. Diplomová práca je rozdelená na dve časti – teoretickú a praktickú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management