Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku – Bc. Maroš Broškovič
Bc. Maroš Broškovič
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Customer satisfaction and business performance
Abstract:
Customer satisfaction is one of the key factors, thanks to which the company can achieve an increase in financial value, performance itself but also in the performance of products or services. The diploma the-sis deals with customer satisfaction and business performance, its analysis and evaluation of individual concepts in a selected company and their interrelationship. The diploma thesis is divided …víceAbstract:
Spokojnosť zákazníka je jedným z kľúčových faktorov vďaka, ktorému môže podnik dosiahnuť zvýšenie finančnej hodnoty, samotnej výkon-nosti ale aj výkonnosti produktov alebo služieb. Diplomová práca sa venuje spokojnosti zákazníka a výkonnosti podniku, analýze a vyhod-notení jednotlivých pojmov vo vybranom podniku a ich vzájomnej väz-be. Diplomová práca je rozdelená na dve časti – teoretickú a praktickú …víceKlíčová slova
Spokojnosť zákazníka výkonnosť spoločnosti výkonnosť podniku zákazník meranie spokojnosti zákazníka dotazníkové šetrenie finančná analýza customer satisfaction performance of the company enterprise performance customer customer satisfaction measurement questionnaire survey financial analysis
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eahoq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
Jitka Kordischová