Integrated Marketing Communication and its implications – Ing. Ekaterina Buchukuri
Ing. Ekaterina Buchukuri
Diplomová práce
Integrated Marketing Communication and its implications
Integrated Marketing Communication and its implications
Abstract:
The thesis consists of the following parts: summary, introduction, three chapters, list of tables and drawings, conclusion, list of electronic sources and appendix. In the introduction relevance of a subject, object, purposes, tasks and hypotheses of the research is considered. The 1st chapter contains description of marketing communications consideration of their concept and types. In the 2nd chapter …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lj8qz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko