Bc. Marie Toningerová

Bachelor's thesis

Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie

Social networks and their integration into the marketing strategy
Abstract:
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky - internetový marketing a marketingová strategie. Analytická část obsahuje základní informace o sociálních sítí včetně využití a aktuálních trendů. Dílčím cílem práce je statistické zpracování nejúspěšnějších firem v České republice. Předpokládám, že veškeré firmy budou mít své vlastní webové stránky a budu také předpokládat, že využívají …more
Abstract:
In the theoretical part there are gradually explained basic terms - internet marketing and marketing strategy. The analytical part contains information about individual social networks including the use of them and current trends. A secondary objective provides information about statistical processing of the most successful companies in the Czech republic. I assume all companies have their own websites …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní