Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie – Bc. Marie Toningerová
Bc. Marie Toningerová
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Social networks and their integration into the marketing strategy
Abstract:
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky - internetový marketing a marketingová strategie. Analytická část obsahuje základní informace o sociálních sítí včetně využití a aktuálních trendů. Dílčím cílem práce je statistické zpracování nejúspěšnějších firem v České republice. Předpokládám, že veškeré firmy budou mít své vlastní webové stránky a budu také předpokládat, že využívají …moreAbstract:
In the theoretical part there are gradually explained basic terms - internet marketing and marketing strategy. The analytical part contains information about individual social networks including the use of them and current trends. A secondary objective provides information about statistical processing of the most successful companies in the Czech republic. I assume all companies have their own websites …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vhcxu/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická