Františka Malasková
Bachelor's thesis
Kinetické objekty v divadle
Kinetic objects in theater
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá nefigurativní kinetické objekty v divadle ana poli výtvarného umění. Autorka vychází ze své zkušenosti s těmito objekty,které byly součástí zvukové performance Don't dance too much a divadelníinscenace Medulla . Úvodní kapitola stručně shrne kinetické tendence v divadle avýtvarném umění napříč historií. Poté se práce dotkne pojmu loutka, jejíproměny a vztahu loutky a kinetiky …moreAbstract:
This bachelor thesis examines non-figurative kinetic objects in theater andin the field of fine arts. The author proceeds her experience with these objects,which were part of the sound performance Don't dance too much and the t heaterperformance Medulla . The introductory chapter briefly summarizes kinetictendencies in theater and fine arts throughout history. Then the work draws onthe term of the …moreKeywords
divadelní prostředíKeywords
objekty (umění)Keywords
kinetikaKeywords
loutkyKeywords
jevištní pohyb
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/16404
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: Tomáš PROCHÁZKA
- Reader: Jan BAŽANT
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla
Theses on a related topic
-
Hračka v divadle – objekt, loutka nebo hudební nástroj
Anna Romanova -
Pohyb jako primární herecký prostředek- jeho možný vliv na charakter postavy
Jitka Hlaváčová -
Pohyb zevnitř a zvenku
Michaela Tůmová -
Pohybová a herecká cvičení jevištního pohybu Evy Polzerové
Dagmar Křížová -
Jevištní pohybová průprava Jakuba Círa jako inspirace pro neprofesionální divadlo
Jordana Blažková -
Cesta k přirozenému pohybu aneb odbourání nároku na sebe sama
Klára Lidinská -
Loutka na okraji figurální kinetické plastiky
Lucie Wildtová -
Loutka, živé umění
Lukáš ADAMÍK