Martin Hubka

Bakalářská práce

Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci

Support for the sale of organic food in the retail chain
Anotace:
Většina retailingových společností nevěnuje podpoře prodeje biopotravin svoji pozornost. Cílem autora je nejen vysvětlit pojmy jako jsou biopotraviny, ekologické zemědělství a odlišnosti od konvenčních potravin, ale také zkombinovat je s pracovními hypotézami podpory prodeje a připravit v praktické části souhrn doporučení, jak toho dosáhnout krok za krokem. Ze získaných informací a vlastního srovnání …více
Abstract:
Most retailers do not pay enough attention to the promotion of organic food sales, which organic food rightly deserves. The aim of the author is not only to explain terms such as organic food, organic farming and differences from conventional food, but also to combine them with working hypotheses of sales promotion and to prepare in the practical part a summary of recommendations how to achieve this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Václav Zadražil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79282