Bc. Lukáš Fudor

Bachelor's thesis

Sport Training in VR

Sport Training in VR
Anotácia:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo navrhnúť a implementovať aplikáciu v Unity pre športový tréning vo virtuálnej realite, konkrétne aplikáciu pre tréning pokutových kopov vo futbale. Dôraz práce je kladený na presnosť sledovania pozície nohy a efektivitu, dôveryhodnosť a realistickosť jej interakcie s loptou.
Abstract:
This bachelor thesis aims to design and implement a sports training application in virtual reality in the Unity game engine, specifically a football penalty kick training simulation. This thesis's main emphasis is on the accuracy of leg tracking and the effectiveness of visual fidelity and ball interaction.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2021
  • Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics