Bc. Lukáš Fudor
Bachelor's thesis
Sport Training in VR
Sport Training in VR
Anotácia:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo navrhnúť a implementovať aplikáciu v Unity pre športový tréning vo virtuálnej realite, konkrétne aplikáciu pre tréning pokutových kopov vo futbale. Dôraz práce je kladený na presnosť sledovania pozície nohy a efektivitu, dôveryhodnosť a realistickosť jej interakcie s loptou.Abstract:
This bachelor thesis aims to design and implement a sports training application in virtual reality in the Unity game engine, specifically a football penalty kick training simulation. This thesis's main emphasis is on the accuracy of leg tracking and the effectiveness of visual fidelity and ball interaction.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mu7l7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2021
- Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Letecká simulace v prostředí virtuální reality
Ján Meravý -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek