Bc. Lukáš Fudor
Bakalářská práce
Sport Training in VR
Sport Training in VR
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo navrhnúť a implementovať aplikáciu v Unity pre športový tréning vo virtuálnej realite, konkrétne aplikáciu pre tréning pokutových kopov vo futbale. Dôraz práce je kladený na presnosť sledovania pozície nohy a efektivitu, dôveryhodnosť a realistickosť jej interakcie s loptou.Abstract:
This bachelor thesis aims to design and implement a sports training application in virtual reality in the Unity game engine, specifically a football penalty kick training simulation. This thesis's main emphasis is on the accuracy of leg tracking and the effectiveness of visual fidelity and ball interaction.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mu7l7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Letecká simulace v prostředí virtuální reality
Ján Meravý -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec