Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING s.r.o. – Bc. Veronika Hofírková
Bc. Veronika Hofírková
Master's thesis
Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING s.r.o.
Marketing measures to increase the market share of the cmpany CAR LEASING s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce „Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING, s. r. o.“ je zaměřena na návrh opatření vybranému podniku, která by na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a pomocí jejich aplikace metodou BSC, mohla přispět ke zlepšení jeho pozice na trhu.Abstract:
Thesis on the topic „ Marketing measures to increase the market share of the company CAR LEASING, s. r. o.“ is focused on the draft of the measures to the selected company, which would be based on an analysis of the external and internal environment and using their application method of BSC, could contribute to improving its position in the market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/p0k3j/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Karel Mudrych
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
External Just Transition An Assessment of the External Socio-Economic Effects of the EU Climate Policy in the Case of Moldova
Judith Gerhalter -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki