Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING s.r.o. – Bc. Veronika Hofírková
Bc. Veronika Hofírková
Diplomová práce
Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING s.r.o.
Marketing measures to increase the market share of the cmpany CAR LEASING s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING, s. r. o.“ je zaměřena na návrh opatření vybranému podniku, která by na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a pomocí jejich aplikace metodou BSC, mohla přispět ke zlepšení jeho pozice na trhu.Abstract:
Thesis on the topic „ Marketing measures to increase the market share of the company CAR LEASING, s. r. o.“ is focused on the draft of the measures to the selected company, which would be based on an analysis of the external and internal environment and using their application method of BSC, could contribute to improving its position in the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/p0k3j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Karel Mudrych
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
External Just Transition An Assessment of the External Socio-Economic Effects of the EU Climate Policy in the Case of Moldova
Judith Gerhalter -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki