Bc. Veronika Hofírková

Master's thesis

Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING s.r.o.

Marketing measures to increase the market share of the cmpany CAR LEASING s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce „Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING, s. r. o.“ je zaměřena na návrh opatření vybranému podniku, která by na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a pomocí jejich aplikace metodou BSC, mohla přispět ke zlepšení jeho pozice na trhu.
Abstract:
Thesis on the topic „ Marketing measures to increase the market share of the company CAR LEASING, s. r. o.“ is focused on the draft of the measures to the selected company, which would be based on an analysis of the external and internal environment and using their application method of BSC, could contribute to improving its position in the market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Ing. Karel Mudrych

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting