Bc. Veronika Hofírková

Diplomová práce

Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING s.r.o.

Marketing measures to increase the market share of the cmpany CAR LEASING s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová opatření ke zvýšení tržního podílu společnosti CAR LEASING, s. r. o.“ je zaměřena na návrh opatření vybranému podniku, která by na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a pomocí jejich aplikace metodou BSC, mohla přispět ke zlepšení jeho pozice na trhu.
Abstract:
Thesis on the topic „ Marketing measures to increase the market share of the company CAR LEASING, s. r. o.“ is focused on the draft of the measures to the selected company, which would be based on an analysis of the external and internal environment and using their application method of BSC, could contribute to improving its position in the market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Karel Mudrych

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting