Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing – Adéla VRTÍLKOVÁ
Adéla VRTÍLKOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing
The comparing of the (trading) company making use of the multi-level marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce vysvětluje pojem multi-level marketing a zjišťuje, jak funguje prakticky ve společnosti Avon a Oriflame. Popisuje historii tohoto systému a vysvětluje, proč bývá často zaměňován s nelegálním pyramidovým prodejem a jaký je mezi nimi rozdíl. V práci se snažím jednoduše znázornit systém multi-level a poskytnout lehčí představu o jeho fungování. Mým zájmem je zjistit, proč je systém …moreAbstract:
This bachelor thesis explains the idea of multi-level marketing. It figures out how the system works practically in the Avon and Oriflame companies. Thesis describes the history of the system and explains why it is often confused with illegal pyramid selling. It describes the difference between the pyramid selling and this system. The aim of this bachelor thesis is to present the multi-level system …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2011
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRTÍLKOVÁ, Adéla. \textit{Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/jj98fg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRTÍLKOVÁ, Adéla. Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Filip Kasal -
Projekt přímého prodeje doplňků stravy DODOMU
Veronika Cichá -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Multi-level marketing v společnosti AVON
Simona Kováčová -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi level marketing společnosti Oriflame
Petra Radilová