Adéla VRTÍLKOVÁ

Bakalářská práce

Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing

The comparing of the (trading) company making use of the multi-level marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce vysvětluje pojem multi-level marketing a zjišťuje, jak funguje prakticky ve společnosti Avon a Oriflame. Popisuje historii tohoto systému a vysvětluje, proč bývá často zaměňován s nelegálním pyramidovým prodejem a jaký je mezi nimi rozdíl. V práci se snažím jednoduše znázornit systém multi-level a poskytnout lehčí představu o jeho fungování. Mým zájmem je zjistit, proč je systém …více
Abstract:
This bachelor thesis explains the idea of multi-level marketing. It figures out how the system works practically in the Avon and Oriflame companies. Thesis describes the history of the system and explains why it is often confused with illegal pyramid selling. It describes the difference between the pyramid selling and this system. The aim of this bachelor thesis is to present the multi-level system …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRTÍLKOVÁ, Adéla. Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing