Inkluze neslyšícího žáka s kochleárním implantátem – Štěpánka Krejčová
Štěpánka Krejčová
Bakalářská práce
Inkluze neslyšícího žáka s kochleárním implantátem
Anotace:
Bakalářská práce „Inkluze neslyšícího žáka s kochleárním implantátem” pojednává o problematice inkluze neslyšících žáků a využití dramatické výchovy v rámci inkluzivní výuky. Cílem práce je zhodnotit, jaké jsou přínosy využití dramatické výchovy v inkluzivní třídě a jak může pomoci neslyšícímu žákovi v jeho sociálním začleňování. V teoretické části jsou popsány základní informace o sluchovém postižení …víceAbstract:
The bachelor thesis "Inclusion of a deaf pupil with a cochlear implant" deals with an issue of inclusion of deaf pupils and the use of drama education in inclusive education. The aim of this paper is to evaluate the benefits of using drama education in an inclusive classroom and how it can help deaf pupils in their social inclusion. The theoretical part describes basic information about hearing impairment …víceKlíčová slova
inkluze neslyšící žák kochleární implantát dramatická výchova vzdělávání inkluzivní vzdělávání sluchová vada speciální vzdělávací potřeby komunikace inclusion deaf student cochlear implant drama education education inclusive education hearing impairment special educational needs communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/rjfta/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Veronika Broulíková
- Oponent: MgA. Aneta Hegyiová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/rjfta/
Janáčkova akademie múzických umění
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Výchovná dramatika pro Neslyšící
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová