Ing. Markéta Střížová
Diplomová práce
Marketingový výzkum
Marketing Research
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je realizace marketingového výzkumu pro kamenný obchod Pokojík. Cílem výzkumu je identifikace příčin nízkých tržeb obchodu Pokojík. V teoretické části práce je představen pojem marketingový výzkum a vysvětlen proces jeho realizace. Praktická část je rozčleněna na přípravnou a realizační část výzkumu. V přípravné části výzkumu je formulován cíl práce a na základě popisu …víceAbstract:
The object of this thesis is the implementation of marketing research for the store Pokojík. The goal of the research is to identify the causes of low sales of the store Pokojík. The theoretical part of the thesis is focused on the concept of marketing research and the process of its implementation. The practical part is divided into preparation and realization of the research. In the preparatory part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l4brd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Demelová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Markéta Šulcová -
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
Lukáš Plško -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
Zuzana Kubicová -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Elena Trakalo -
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
František David -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ