Ing. Markéta Střížová
Master's thesis
Marketingový výzkum
Marketing Research
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je realizace marketingového výzkumu pro kamenný obchod Pokojík. Cílem výzkumu je identifikace příčin nízkých tržeb obchodu Pokojík. V teoretické části práce je představen pojem marketingový výzkum a vysvětlen proces jeho realizace. Praktická část je rozčleněna na přípravnou a realizační část výzkumu. V přípravné části výzkumu je formulován cíl práce a na základě popisu …moreAbstract:
The object of this thesis is the implementation of marketing research for the store Pokojík. The goal of the research is to identify the causes of low sales of the store Pokojík. The theoretical part of the thesis is focused on the concept of marketing research and the process of its implementation. The practical part is divided into preparation and realization of the research. In the preparatory part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l4brd/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Hana Demelová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
Lukáš Plško -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Markéta Šulcová -
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Nesládek -
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
Zuzana Kubicová -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Úloha marketingového výzkumu v podniku
Irina Ryabtseva