Maxim Trojan

Bakalářská práce

Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů komunikace, které úřad využívá ke komunikaci s veřejností a rovněž analýza zpětné vazby elektronických kanálů za období listopad 2018-červenec 2019. Dále byl proveden rozhovor s …více
Abstract:
The objective of this Bachelor's thesis was analysis of current state of marketing communication of the Borough of Prague 2 (mainly concerning its office) and creation of proposals for possible improvements of this communication. Analysis of current channels that the office uses for communication with the public, and analysis of feedback on electronic channels from November 2018 through July 2019. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/jjo5fe/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty