Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru – Maxim Trojan
Maxim Trojan
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů komunikace, které úřad využívá ke komunikaci s veřejností a rovněž analýza zpětné vazby elektronických kanálů za období listopad 2018-červenec 2019. Dále byl proveden rozhovor s …moreAbstract:
The objective of this Bachelor's thesis was analysis of current state of marketing communication of the Borough of Prague 2 (mainly concerning its office) and creation of proposals for possible improvements of this communication. Analysis of current channels that the office uses for communication with the public, and analysis of feedback on electronic channels from November 2018 through July 2019. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/jjo5fe/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TROJAN, Maxim. \textit{Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/jjo5fe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
The Literary Inspirations in Britten's Operas, With Focus on the Aspect of Homosexuality in His Work
Miriam HASÍKOVÁ -
Cenová politika gastronomických podnikov v Prahe v rokoch 2018-2022
Veronika Holecová -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Organizace sportovní akce - FIL SYNOTtip MS v boxlacrossu 2011 v Praze 2011
Lenka Levá -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků