Implementace chatbotů jako online podpora prodeje – Bc. Lucie Chlubná
Bc. Lucie Chlubná
Diplomová práce
Implementace chatbotů jako online podpora prodeje
Implementation of chatbots as online sales promotion
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat choboty a problematikou jejich implementace. Cílem práce je na návrh obecné marketingové strategie pro implementaci chatbotů jako formy online podpory prodeje v České republice. Analyzováno bude vnímání chatbotů ze strany spotřebitelů, a to pomocí kvalitativního předvýzkumu a dotazníkového šetření. Identifikovány budou také faktory mající vliv na implementaci chatbotů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with chatbots and problems with their implementation. The aim of the paper is to come up with a general marketing strategy for the implementation of chatbots as a form of online sales promotion in the Czech Republic. Consumer perception of chatbots will be analysed by qualitative pre-research and questionnaire survey. There will be also identified factors influencing the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova