Marketingové komunikace neziskové ekologické organizace ARNIKA – Bc. Veronika KAČÍRKOVÁ
Bc. Veronika KAČÍRKOVÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace neziskové ekologické organizace ARNIKA
The Marketing Communication Of Non-profit Ecologic Organization Arnika
Anotace:
V teoretické části DP shrnuje pojmy a zákonitosti marketingu neziskových organizací se specializací organizací ekologických. Praktická část je věnována ekologickému sdružení Arnika. Projektovou část tvoří vlastní projektpro sdružení Arnika a jeho kampaň "Šetrné papírování", projekt je nazván "Reklama bez papíru".Abstract:
In the theoretical part of my dissertation there are general terms and regularities of marketing in non-profit organizations, especially in the ecologic ones. The pracice part is about Arnika organization. The last -project part is about my own project for the Arnika organization called {\clqq}Advertising without paper``.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAČÍRKOVÁ, Veronika. Marketingové komunikace neziskové ekologické organizace ARNIKA. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Založení a provoz neziskové organizace
Alice Koubová -
Ekologické skupiny, spolky a neziskové organizace na Ostravsku
Denis ČANIGA -
Spolupráce české nestátní neziskové organizace se zahraničními NNO a její postavení na tuzemském trhu
Lucie Pánková -
Analýza financování neziskové organizace Sluňákov - centrum ekologických aktivit města Olomouce, o.p.s.
Ondřej Chudoba -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Portrét dobrovolníka. Komponovaný rozhovor s dobrovolníky environmentální neziskové organizace
Michal Šimoník -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marcela HORÁČKOVÁ -
Marketing a propagace v oblasti ekologie
Jana Raszková