Speciální třída pro žáky s mentálním postižením při běžné základní škole – Mgr. Vladimíra Benešová
Mgr. Vladimíra Benešová
Bakalářská práce
Speciální třída pro žáky s mentálním postižením při běžné základní škole
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zřizování speciálních tříd pro žáky s mentálním postižením při běžných základních školách. Zpracovává teoretická a legislativní východiska pro zřizování speciálních tříd, v práci jsou popsány případy tří již existujících speciálních tříd pro žáky s mentálním postižením při běžných základních školách.Abstract:
The bachelor's work dealt with questions regarding establishing special classes for mentally handicapped pupils attending standard primary schools. It discusses the theoretical and practical methods of establishing special classes. Three cases describing existing classes of this kind are referenced in the work.Klíčová slova
mentální postižení dítě s mentálním postižením edukace žáků s mentálním postižením integrace skupinová integrace speciální třída při běžné základní škole speciální třída pro žáky s mentálním postižením mental handicap mentally handicapped child education of mentally handicapped pupils integration group integration special class at a standard primary school special class for mentally handicapped pupils
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gmcyo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití canisterapie ve speciální třídě pro žáky s poruchami autistického spektra z pohledu rodičů
Lubor Blahůšek -
Porovnání přístupů logopedické intervence v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ
Karina DRÁBOVÁ -
Úroveň čtenářských dovedností a možnosti jejich rozvoje v 5. ročníku ZŠ ve speciální třídě pro děti s SPU
Alžběta Matoušková -
Analýza podmínek pro vznik speciální třídy při malotřídní základní škole.
Marie Kůgelová -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová