Michal VAVŘÍK
Bachelor's thesis
Hlubší vzájemná integrace datových zdrojů
Deeper mutual integration of data sources
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o netriviálních závislostech v rámci konkrétních datových zdrojů s cílem rozšířit portfolio stahovaných atributů. Konkrétně na požadavek firmy byly vybrány 2 datové zdroje - e-shop a Google Analytics. Práce si neklade za cíl rozebrat detailně teorii, nýbrž najít zajímavé atributy prospěšné pro zákazníky. Proto je práce tematicky rozdělena do tří částí. První část představuje …moreAbstract:
This bachelor thesis discuss a non-trivial dependencies of specific data sources with the intention of extending the portfolio of downloaded attributes. The company specified two data sources - Google Analytics and e-shop. The thesis does not emphasise the theoretical side of the issue, as the primary goal is to discover new attributes valuable for customers. Thus, it is divided into three parts. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAVŘÍK, Michal. Hlubší vzájemná integrace datových zdrojů. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Information Science / Applied Information Science
Theses on a related topic
-
Využití analýzy přirozeného jazyka pro zlepšení komunikace s nástroji pro business intelligence
Pavel Kostelník -
Příprava projektu a analýza dat s použitím Google Analytics
Tomáš Drdek -
Příprava projektu a analýza dat s použitím Google Analytics
Tomáš Drdek -
Metodika integrace dat do Google Analytics
Marek Neufus -
Nástroj Google Analytics a jeho použití v konkrétní firmě
Polina Petunina -
Datové sklady
Pavel KAROL -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová