Veronika Kurtinová

Bakalářská práce

Analýza chování spotřebitelů na trhu kaváren

Consumer Behaviour Analysis in the Cafes Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu kaváren, jak často a z jakých důvodů lidé kavárny navštěvují, které faktory jsou po ně důležité při návštěvě kavárny a jaké preference zákazníků patří k těm důležitým. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spotřebitelského chování a charakteristika trhu kaváren. V praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with consumer behavior in the café market, how often and for what reasons people visit cafes, which factors are important for them when they are visiting a cafe and what customer preferences belong to the important ones. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of consumer behavior and characteristics of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Lukáš Kozák

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod